Asioita, joita jengi ei tiedä minusta

7.2.2018

Mulla on muutama asia, millä yllätän aina ihmiset. Ainakin kolme, jos tarkkoja ollaan. Niitä saa aina kertoa tyypeille kerta toisensa jälkee...

Mulla on muutama asia, millä yllätän aina ihmiset. Ainakin kolme, jos tarkkoja ollaan. Niitä saa aina kertoa tyypeille kerta toisensa jälkeen.

Ensimmäistä jopa todistaa kerta toisensa jälkeen...

1. Saan tehtyä spagaatin
Siis ei spagetin, vaikka osaan senkin tehdä, vaan spagaatin. Tätä ei usko ikinä kukaan, ellei näe omin silmin. Tiedän, tiedän, olemukseni ei ehkä ole mitenkään jumppakuution omainen, mutta jumankauta kyllä se pehmeämpikin muija notkea voi olla.

Olen pienestä pitäen harrastanut tanssia aina 19-vuotiaaksi asti ja kenties siitä on jäänyt notkeus. Ehkä olen luontaisesti notkea, mikäli sellainen on jokin asia. En tiedä.

Minä olen aina saanut tehtyä spagaatin ja voin tehdä kylmiltään sen koska vaan. Siihen jää ilman lämmittelyä joku viisi senttiä maasta, mutta teen sen, jos nähdään! Varsinkin jos tarjoot Gintonicin!


2. Kuvaan ja käsittelen itse kuvani
No tämä ei ole mikään uutinen ehkä teille blogin lukijoille, tai ehkä ette ole edes ajatelleen tätä. Enkä nyt puhu vain blogissa usein esiintyvistä puhelinkuvista. Mutta kaikki jotka tuntevat mieheni tai tietävät tämän olevan valokuvaaja, uskoo hänen otaneen kaikki (hyvät) kuvani täällä blogissa.

No niin ei ole. Toki sekin niitä ottaa ja tietysti ne kuvat, joissa olen itse poseeraamassa, ovat hänen ottamiaan. Mutta minäkin kuvaan ja käsittelen kuvia. Joskus hän ottaa kuvat ja minä käsittelen. Tai minä olen ottanut kuvat ja hän käsittelee. Mutta pääosin kuvat täällä ovat minun tuotoksiani.

3. Olen ollut aikaisemmin kirjanpitäjä 
Juuh, elikkäs kirjanpitäjä. Tämä tulee aina puskista ihmisille. Nauravat yleensä päin naamaa, jos ovat hetkeäkään jutelleet ikinä kanssani, ennen tämän tiedon saattamista heille. En ilmeisesti ole mikään kirjanpitäjän arkkityyppi. Mutta siis sellainen tutkinto löytyy ja ennen esikoistamme olin tilitoimistossa kirjanpitäjänä. Boom.

Sellaiset. Muuten sitten kaikki tietävätkin varmaan jo kaiken minusta.


Lue myös:
Mitä mää oikein teen työkseni?

You Might Also Like

3 comments

  1. Video/ kuva, kun teet spagaatin ois kiva :) Itse niin järkyttävän kankea, etten taivu mihinkään niin jotenkin ihanaa nähdä, kun joku toinen taipuu!

    VastaaPoista
  2. Oon vähän kade spagaatista - minäkin aikoinaan sain ja uskon että saisin edelleen, kun jaksaisin edes vähän venytellä :) Mutta kylmiltään minulta ei onnistu mikään :D

    VastaaPoista
  3. Mielenkiintoisia juttuja! Osaisinpa itsekin spagaatin, jota olen jo puolisen vuotta yrittänyt treenailla, mutta vielä ei taivu. Itsekin olin nuorempana työharjoittelussa tilitoimistossa ja pitkään haaveilin kyseisestä ammatista. Tosin myöhemmin elämä vei muille ammattipoluille.

    VastaaPoista

Hae